Jeg ønsker mer informasjon

Send oss telefonnummer eller e-postadresse og du får raskt svar!

Takk for din interesse! Vi kontakter deg snart.

Oj, noe gikk galt! Vennligst prøv igjen. Takk!

Lukk skjema

Key Learning klarte å snu en reaktiv kultur til en kundeorientert bidragskultur!

Key Learning bistod oss med en arbeidsmetodikk som fikk oss til å jobbe systematisk og tålmodig med å snu en reaktiv kultur i Fjellinjen. Jeg tror at suksesskriteriet var at de skjønte forretningen, hadde kompetansen, så enkeltmedarbeiderne, aldri ga seg og at de virkelig brydde seg om å skape gode sluttresultater.

I perioden 2008 til 2011 jobbet Key Learning med organisasjonskulturen i Fjellinjen. Da vi begynte arbeidet hadde vi en tilbakelent kultur i organisasjonen med ansatte som var lite kundeorienterte. Vi la sammen en plan der vi hadde et tydelig mål og jobbet med mange parallelle tiltak som gikk i samme retning.

Key Learning hjalp oss både med å måle organisasjonskulturen, utvikle ledergruppen, veilede lederne, gjennomføre ansattesamlinger og utvikle strategien til Fjellinjen. Etter tålmodig og systematisk arbeid over flere år kunne vi til slutt måle konkrete resultater av arbeidet og se at vi hadde lyktes; Fjellinjen hadde fått en kundeorientert bidragskultur.

Jacob Trondsen, tidl. Administrerende Direktør i Fjellinjen

Jeg ønsker mer informasjon